Opis bloga

Blog nie powstał w celu przypodobania się komukolwiek, ale też treść w nim zamieszczona nie jest w żaden sposób uwłaczający. Zawiera wiele wpisów i wypowiedzi na różnorakie kwestie, które w jakiś sposób mnie zaintrygowały. Można tutaj znaleźć działy poświęcone felietonistyce, opowiadaniom, wiersze, a także wpisy bezpośrednio odnoszące się do polityki.

wtorek, 15 listopada 2011

Chimera


dziwny potwór pojawił się w mojej głowie
twierdzi że chimera się zowie

razem zmory dzienne gonimy
razem mary nocne straszymy

nie ma rąk nóg ani krtani
właśnie dlatego jesteśmy związani

skąd ten krzyk w ustach moich
dlaczego nic nie widzę w moich oczach sokolich

ty mnie nie opuścisz mnie przyjacielu posępny
a ja od ciebie nie odejdę wrogu podstępny

jesteśmy na siebie skazani
i nigdy nie zostaniemy wysłuchani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz